Kaip mesti rūkyti

Home / MIX / Kaip mesti rūkyti

Visų pirmą noriu pabrėžti, kad šitas įrašas rašomas grynai iš savo asmeninės patirties. Suskaičiuoti sunku, bet rūkymo stažas buvo apie 10-12 metų, šiai dienai nerūkymo stažas jau virš 2-jų metų. Visų pirma geras ženklas, jei į galvą vis dažniau pasibeldžia mintis apie rūkymo metimą.

Dažniausiai mesti rūkyti žmogus sugalvoja dėl tam tikro motyvo: sveikatos problemų, antros pusės burbėjimo, galbūt, nors gana retai, finansų stygiaus ir t.t. Esant tokiam motyvui tai padaryti lengviau, nors ne visus stabdo ir tai.




Tie kas nors kartą ieškojo informacijos apie rūkymo mėtimą žino   Alleno Carro knygą Lengvas būdas mesti rūkyti. Vėl gi iš savo patirties galiu pasakyti, kad, mano manymu, ta knyga yra veiksminga tada kai nori mesti pats, kitaip ji neveiksminga. Patikėkit manim, skaičiau tą knygą trys kartus. Knygoje vis kartojamos tos pačios tiesios, mindoma sąžinė, rūkalai prilyginami narkomanams, o tai lyg ir žeidžia save gerbiantį žmogų, kuris lyg „tik“ rūko, o čia šast ir narkomanas. Žodžiu knyga padeda, bet motyvacija ir noras turi išeit iš vidaus, iš savęs.

Niekas nesako, kad yra lengva, tačiau gyvenime yra ir sunkesnių dalykų, baisiausia ką atrodo prarandi mesdamas tai turbūt tas socialinis momentas, pokalbiai rūkyklose, lauke prie barų, balkonuose ir t.t. Ilgainiui įpranti, o kai jau esi atsispyręs rūkalams gali ir vėl dalyvauti tuose pokalbiuose, bet jau be cigaretės rankose.

Metus rūkyti sunkiausiai psichologiškai yra turbūt pirmos 3-4 dienos, reikėtų rasti daug veiklos, kuri kiek prigesintų norą rūkyti. Kitas sunkus momentas tai pirmos išgertuvės draugų kompanijoje po metimo, atsilaikyti tikrai sunku, bet verta.

Tai gi turbūt nuvyliau tuos, kurie ieško kažkokio stebuklingo būdo, kaip imti ir staiga neberūkyti. Mano patarimas paprastas jei nori mesti – mesk, gana verkšlenti kaip sunku ir neįmanoma. Sunku yra žmogui be rankų ar be kojų, sunku įkasti sau į alkūnę, galėčiau tokį sąrašą tęsti ilgai. Tai gi vienintelis patarimas: NORI? MESK!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *