#20 AdSense Custom channels

Home / TECHNOLOGIJOS / #20 AdSense Custom channels

Kaip ir žadėjau, pasiskaičiau kas yra Custom channels ir kam jie naudojami. Yra gan paprastas Google filmukas, paaiškinantis viską:

Bet kadangi filmukas anglų kalba ir jau AdSense pasikeitęs dizainas tai paaiškinsiu dar savais žodžiais. Dar tik parodau, kad Google turi ir savo išsamią informaciją apie viską, bet dažnas vartotojas neskaito instrukcijų. Tai kas tie kanalai?




Custom channels naudojami pagrinde statistikai ir analizei. Ši funkcija leidžia grupuoti mūsų skelbimus pagal patalpinimo vietą, spalvą, dydį ir t.t. Taip sugrupuotus skelbimus galim analizuoti, kiek jie veiksmingi, kiek uždirba konkretus kanalas ir ką reikia keisti. Taip pat, uždėjus varnelę ant punkto „targeting“ galima leisti reklamos davėjams pasirinkti kur jie nori publikuoti savo reklamą, kurioje vietoje, kuriame puslapyje, kokiame bloke. Manau, tai labiau aktualu, kai puslapis gana populiarus ir įdomus reklamos davėjams. Priešingu atveju nelabai kas ir žiūrės į tą menką puslapiuką.

Kaip sukurti kanalą:

customchannels

Lengviausias kelias: my ads-> custom channels-> new custom channel, įrašom pavadinimą, geriausiai tokį kuris identifikuos mūsų grupę ir įtraukiam savo sukurtus reklamos blokus. Spaudžiam save ir viskas kanalas sukurtas. Mano atveju šiai dienai kanalai atrodo taip:

customchannels2

Į Main grupę įtraukiau bloką iš header ir sidebar, o į Post aišku skelbimą, kuris yra kiekvieno straipsnio viduje.

Žiūrėti blokų statistiką galima tam pačiame Custom Channels puslapyje, iškart po kanalo pavadinimų yra mygtukas View report, arba einant tolimesniu keliu per Performance  report-> Advanced reports-> Custom channels. Mano atveju kol kas ataskaitos švarios, nes kanalai sukurti tik šiandien.

P.S. į AdSense sąskaitą kol kas neprikapsėjo nei cento.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *